jag ser du stör dig hårt på mig, vet du vad, jag stör mig lika hårt på dig

Rubriken är en pik till dig skolan.
Nej men på riktigt, om jag inte går under den här veckan klarar jag nog av vad som helst. Den här veckan är så full av tusentals saker som måste bli gjorda, Frizonsjobb, svenskarbeten, mediaarbeten, andra arbeten och jobb och som grädden på moset, gymnasiearbetet, då allting hittills har strulat och vägrat fungera. Känns lite jobbigt att ha mindre än en månad på sig att layouta en 50 sidor tjock bok med både text och bild. BLÄ.
Men jag ska få det att fungera iallafall. Hoppas bara på att överleva den här och kommande veckor

Idag har iallafall solen tittat fram och jag har fått träffat bästis så är lite glad ändå. Men mest är jag pepp för imorgon är det bara 100 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN och det ska vi (såklart) fira med en sån jäkla brakfest!!! Weeeeho!

wwwwww

Kommentera

