when you’re out tell your lucky one

20140219-113835.jpg
Att ha den här fina vid sig hela tiden, som gosar in sitt lena huvud vid halsen på mig och som snusar bredvid min säng ❤️
Har börjat min dag med en frukost i sängen och det ser ut som att jag får stanna här resten av dagen. SÅ förkyld. Har tittat på Awkward och gosat med Fanny. Ska snart sätta igång med mitt gymnasiearbete.
Så idag spenderar jag min dag i sängen med Fanny, Håkan, Bon Iver och lite skolarbete. Gör inget en regnig onsdag faktiskt.
Hoppas ni mår bra och har det fint!

Kommentera

