kan inte tänka jag står bara här och ler

Hej hopp!
Igår fick jag äntligen träffa Ellen ❤️ efter en mils promenad på drygt två timmar var jag genomlycklig.
Somnade intill min Arvid och vaknade tidigt och kickstartade dagen med en promenad i solen samtidigt som jag lämnade mitt CV. Spenderade resten av dagen men min Krisse.
Blev dock typ sjuk (:() och är snuvig fortfarande men utan feber. Hoppas jag får hålla mig frisk nu!
Ikväll har jag lagat mat, spelat tv-spel och tagit det lugnt med Arvid och Micke och kvällen ser ut att fortsätta så! Mycket bra dag förutom förkylningen!

20140218-210324.jpg
Bild ni redan sett men tåls att ses igen för jag blir så glad av den!

Kommentera

