fyra år

Idag precis på dagen, har Arvid varit min och jag varit hans, i fyra år.
Under dessa fyra år har vi lyft varandra i framgång, stöttat varandra i motgång och orkat åt varandra när vi inte orkat själva. Vi har varit sådär som bara vi är. Skrattat åt saker som bara vi gör och längtat efter varandra på det där sättet som bara vi kan. Sådär som vi är, älskar jag oss. Vi har upplevt så många saker tillsammans som jag inte skulle vilja uppleva med någon annan.
Du är ju bara den bästa jag vet Arvid.
Utan dig hade jag inte varit där jag är idag. Du är solskenet i mitt liv min hjälte, bästa vän och livskraft.
För kärlek som aldrig kan dö ❤️

20140213-170439.jpg

Kommentera

