hur säger man hejdå för ett halvår?

Fredagseftermiddag, regn, snöslask och hårda kramar som inte vill ta slut. HUR I HELA VIDA VÄRLDEN SÄGER MAN HEJDÅ till en person som under flera års tid och den mörkaste hösten i mitt liv alltid funnits där, skickat sms på natten där det står att jag inte får glömma bort att andas, att jag är bra som jag är, får mig att le och hoppas när det varit jobbigt. Som håller om mig under vår andra håkankonsert tillsammans (och som dessutom sålde sin ståplats för att köpa en sittplats tillsammans med mig). Som skriver till håkan på ett rosa brevpapper om mig. Som alltid alltid alltid är där med en kram eller kloka ord. Hur säger man hejdå till en person som betyder så mycket och har gjort så mycket för en att det skulle ta flera hundra tusentals år att ge tillbaka allt? Vet inte. Kanske utanför konsum en regnig fredagseftermiddag i februari. Kanske med några tårar på kinderna i bilen påväg hem en regnig fredagseftermiddag i februari.

Jag hoppas att tiden går fort till att vi ses igen, under tiden får du dricka mängder med te, gå på knäppa uteställen, och vara en sådär sofistikerad londonbo (som vi alla drömmer om att vara någon gång). Tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna ♡ ses snart älskling.
Du är bäst Adina. Älskar dig tusen gånger till England och tillbaka ♡

IMG_0536

2 reaktioner på ”hur säger man hejdå för ett halvår?

  1. <3<3<3<3<3<3 min finaste älsklingselin. lovar att finnas här för dig precis lika mycket det kommande halvåret, bara lite längre bort. jag älskar dig och tack för allt <3333333

Kommentera

