I see fire

I fredagskväll hade lina och jag hemmaspa, såg en fin film och åt detta:

20140202-171522.jpg
Sen var det lördag och vi promenerad, tittade på Awkward och åt detta:

20140202-171615.jpg
Senare tog jag en dusch och gjorde mig i ordning inför firande för min alldeles egna Arvid som fyller 20 i veckan. Hade en fantastiskt rolig kväll och jag hade på mig det här:

20140202-171938.jpg
Idag är det söndag och vi har varit på balträning, jag har pluggat och sedan har vi spenderat hela eftermiddagen under en filt lyssnandes på The Lumineers och Bon Iver m.m. Bästa sättet att spendera en gråtrist söndag på ❤️

Kommentera

