JAG SVÄR ATT JAG ALDRIG SETT STJÄRNORNA TYDLIGARE OVANFÖR

Alltså jag vet inte var jag ska ta vägen för jag har så mycket i skolan! Det är helt sjukt. Typ 519151 saker som ska vara klara innan praktik och sportlov. Panik. Vill prestera så bra som möjligt men får samtidigt påminna mig om att skolan inte är allt, som det ibland kan kännas. Att pressa sig själv är väl både på gott och ont helt enkelt.
Men jag överlevde iallafall skoldagen och ikväll blir det dejt med Kristin. Hihihiiiii. Har inte träffats på megalänge så vi lär väl inte göra annat än att snicksnacka ikväll :) fattar ni hur mycket jag saknat henne när vi inte hunnit träffas något mer än i skolan på ca en månad?!
Förövrigt tycker jag att det kan bli vår snart så att jag kan använda dessa:

20140121-161733.jpg

Kommentera

