YOU CAN SAY WHAT YOU WANT, YOU’RE FORGIVEN. WELL HAPPY FUCKIN’ CONGRATULATIONS

Är typ i princip världens lyckligaste människa, trots en miljon saker att göra i skolan och en rygg som inte vill som jag vill. Så är jag bara så himla genomlycklig. Det är fint!

Igår eftermiddag kom Arvid till mig och vi tittade på BB. Sedan åt vi vildsvinsbiffar, mycket gott och efter det gav vi oss av till Marre för grabbkväll. Vi tittade på Nitro Circus och vek oss dubbla av skratt och sedan avslutade vi kvällen i bilarna. Mycket bra kväll med mina bästa killar!
Idag vaknade jag med Arvid hållandes som mig och ville typ aldrig gå upp. Men sedan kom jag på att jag har en utgång i Linköping med bästa Adina och många nya fina människor ikväll och blev genast superduperpepp. Så nu ska jag ut på en promenad i snön och ladda upp med Modest Mouse! Brabrabra lördag!

20140118-105812.jpg
Linas och min lunch igår!

Kommentera

