NÅGRA SAKER NI INTE VISSTE OM MIG (ELLER KANSKE VISSTE)

  • Jag är en indierock och indiepoptjej men har sen barnsben lyssnat på 50’s & 60’s så jag är en 50-60tjej också
  • Älskar att läsa om saker som egentligen gör mig förbannad typ förtryck av olika slag, blir peppad på att förändra
  • Är en dreameeeeeeer
  • Bland det bästa jag vet är livemusik. Skulle kunna lägga alla mina (framtida) pengar på konserter LÄTT
  • När jag blir stor vill jag förändra den del av samhället jag tycker är fel genom mitt skrivande
  • Blev ett troget Håkanfan när hans första album släpptes år 2000 och köpte/fick mitt första album 2002 då jag va sju år.
  • När jag blir stor ska jag på vid havet, helst på en ö
  • Jag har en vit slinga i håret som jag har haft sen jag föddes hehe
  • Gråter alltid exakt lika mycket till O.C varje gång och när Håkan spelar Nu kan du få mig så lätt, blir en liten tårpöl

 

dbcc6d6cf224db693273418e827ed741

 

Kommentera

