HIGHWAY SIGNS SAY WE’RE CLOSE, BUT I DON’T READ THOSE THINGS ANYMORE

Hej torsdag och andra dagen i skolan!

Hela dagen har jag varit frusen och kall (kan det bero på vädret månntro?), så efter middagen tog jag mig ett bad med tända ljus, hårinpackning och ansiktsmask tillsammans med Cosmo. Det hjälpte! Så nu är jag varm, avslappnad och redo för en mysig fredag.
Nu sitter jag och lyssnar på The Lumineers som jag så gärna vill se live snart och skriver upp små mål inför 2014. Har aldrig gjort det förut men tänkte att det kan ju vara kul att testa på. Ni ska få den listan lite senare. Idag på min lektion kollade vi på en film om ett yrke jag mycket väl skulle kunna tänka mig förutom journalist, blev pepp och motiverad och ska kolla utbildningar!

Imorgon är det som sagt fredag och den ska jag spendera med min älsklingskille, vi ska äta räkor, hummer och revbensspjäll m.m och titta på Breaking Bad. Bra fredag ju?
P.S vill ni titta på lite fina bilder och kanske bli lite inspirerade så får ni gärna kika in på min Pinterest. Där heter jag elingustafsson och mina favoritboards är Oh love och TRAVELING.

65c160492e728b33b428395ec65a4c9f

Kommentera

