2013 GENOM MIN IPHONE DEL TRE

Processed with VSCOcam with f2 preset

Tiden efter operationen var en ganska mörk tid för mig men det fanns en hel del ljusa stunder som överväger det mörka. Till exempel när Kristin kom och vi hade bästis mys framför Idol eller när jag fick sova bredvid Arvid för första gången på väldigt väldigt länge ♡

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

Lina kom till mig varje morgon och påminde mig om morfintabletter och gjorde god frukost åt mig. Vilken fantastisk vän jag har ju!

IMG_2591

Första gången jag var utanför mitt hus på väldigt länge! Då kom grabbarna och vi spelade poker hos Arvid.

IMG_2648

Några veckor senare hade jag på mig något annat än mjukisbyxor och stora tröjor för första gången sedan operationen och jag kände mig fin.

IMG_2676

Ärret när det började läka!

IMG_2693

Familjen var bjudna till familjen Dahlberg där det bjöds på god mat och de berömde mig och sa hur duktig jag var. Tycker om dom så mycket ♡

IMG_2706

Arvids kusin hade 30årsfest och såhär såg jag ut. Det var fruktansvärt obekvämt med jeans och behå men vill man vara fin får man lida pin. Det var en mycket rolig kväll men jag hade väldigt ont senare. Men det roliga väger ju upp det hela!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Jag fick den här berlocken av Dahlbergs. Blir varm i hela kroppen när jag ser den!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Kristin och jag hade FF hemma hos henne och lagade god mat och tittade på film!

IMG_2835

Här började jag må bättre fysiskt men inte psykiskt. Var ledsen och deppig för mycket och för att jag bara var hemma. Men en kväll bjöd mamma och pappa Arvid och mig på middag så jag fick komma ut lite och vara lite fin. Det var dock svårt att klä sig då jag varken kunde ha behå eller jeans utan att få krupp.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Min bästis tog med mig till havet för hon visste att jag behövde det. Vi hade picknick och åkte och tittade på fina hus.

IMG_2917

Halloweenfest och jag var en katt! Peppad till tusen!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Finmiddag med bästa tjejerna och dagen efter åkte Lina och jag tillsammans med Arvid och Micke till lkpg!

Processed with VSCOcam with x1 preset

Fick det här en grå novemberdag och grät i regnet för att jag var så lycklig.

IMG_3130

Var bjudna på middag hos de här fina!

Processed with VSCOcam with f2 preset

SACOmässa med treorna och jag blandade en cosmopolitan och blev mer förvirrad över framtidsval än jag var innan.

Processed with VSCOcam with b5 preset

Såhär såg ärret ut i början av december och nu kunde vi börja tejpa ärret istället. Jag var glad för det för förbanden var hemskt stora och klumpiga.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Det blev första advent! Och jag umgicks med Lina helst hela tiden.

Processed with VSCOcam with x1 preset

Hade börjat gå i skolan så mycket som jag orkade och kämpade på med arbeten. Visade sig vara värt då jag har kommit ifatt mina klasskamrater och fått mycket beröm och till och med ett pris för det jag gjort. Har ju lite svårt att vara stolt över mig själv men lite stolt är jag allt.

IMG_3263

Firade Natalie en snöstormig kväll i december! Mycket fin kväll.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Första snön!

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with x1 preset

Var på ännu en konsert med min fina Adina och vi myste lite med Håkan och resten av bandet efteråt. Avis? Förstår det hihi.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Sedan var det dags för Kristins och min minijul och vi gick på jullov efter att ha tittat på en gram julshow!. Det återstår lite fler upplevelser under 2013. Julafton, juldagen och Gran Canaria t.ex.

Kommentera

