DREAMLIFE

Onsdag

Igår efter att ha jobbat med reportaget i flera timmar fick jag nog (inget gick som jag ville och det bara strulade) så jag tände ljus, gjorde fruktsallad och somnade till ännu en julfilm. Så mysigt! Idag vaknade jag av att mamma kom in med frukost på sängen åt mig. Min finaste mammi <3 sedan åkte jag in till skolan för att prata om mitt reportage och äta lunch med min solstråle Sofia.
När jag kom hem gick jag en liten kortis för att få lite frisk luft och sedan dess har jag ätit mammas underbara saffransrulltårta och nu layoutar jag mitt reportage, har gjort det sedan kl. fyra. Ni kanske börjar bli lite trötta på att höra det nu haha. Samtidigt som jag layoutar lyssnar jag på min lista Parachutes och i den listan har jag låtar med bandet Sleeping at last som jag fastnade för för ett par år sedan och ni måste lyssna på dom om ni inte gjort det. Och plus i kanten är deras OTROLIGT fina omslag. Titta bara! Älskar dom!

Värken i ryggen är inte bättre men ikväll kommer min favoritperson i hela vida världen hit och som jag saknar honom, även fast vi träffades i måndags. Han ska få göra det han är bäst på, ta hand om mig hehe. Ska övertala honom att se en julfilm också hihi.

576521ee76d418a2b0fa1eb0d026f522 Storyboards_Cover-650x645 Space-Cover-TUNE-CORE-650x650 Were-Still-Here-Cover-IODA-650x650
Titta bara så fantastiska?

 

Kommentera

