091213

Jag har haft en fantastisk helg!
I lördags bjöd vi på toast med räk- och avokadoröra, till huvudrätt lammfärsbiffar, rotfrukter i ugn med örtsås till och till efterrätt en chokladkräm med apelsin till. Mycket gott!
Det är så härligt med Lucas och Rebecka. Vi kan sitta och prata om så vettiga och bra saker i flera flera timmar. Arvid och jag somnade kl. halv fyra och sov tills halv elva! Jisses.
Men hela dagen igår bestod av mys, vi spelade spel med familjen, jag hjälpte Arvid när han skottade snö, vi lagade mat, myste framför brasan innan vi somnade efter Ensam hemma! Jo just det, jag åt en nybakad macka med julskinka och senap också. GOTT!!!!!!!!!!!!!!
Idag vaknade jag av att Arvid pussade mig hejdå. Sen har jag pluggat och lekt med Lina. Vi såg en till julfilm och gick en liten promenad i snön.
Förresten har jag så himla ont i ryggen. Har haft det sen igår. Antar att jag har varit igång för mycket på senaste tiden. Tråkigt :(
Ikväll ska jag fortsätta med mitt reportage och så kommer Lina och sover här!
Puss på er!

20131209-193420.jpg
Älskar utsikten från Arvids fönster!

20131209-193520.jpg
Gosade lite med min älsklingstjej imorse ❤️

Kommentera

