FIRST DECEMBER

Åh äntligen! Första december och första advent!
Igår kväll kollade vi på Hampus match, åt vi pepparbiff och spelade tv-spel med Alle och Micke. Mys!
Idag har jag umgåtts med bästis och nu är jag hos Arvid och har precis städat hans rum och bytt lakan (kan inte låta bli när det är så stökigt, om jag ändå kunde få städmani i mitt eget rum haha). Har sett julkalendern också! Vi eldar i kaminen på hans rum och ska krypa ner och se en film nu, jag röstar på en julfilm och Arvid på ubåtsfilm. Jag tror Arvid vinner faktiskt. Min rygg är kaos och jag har så jäkla ont. Hoppas det blir bättre efter en natts god sömn bredvid min favorit!
Hoppas ni haft en trevlig helg!

20131201-212142.jpg

Kommentera

