MUSIC IS THE BEST SOLUTION TO ANY PROBLEM

Hade en ypperlig kväll i lördags. Trerätters med Lucas och Becca som sagt! Till förrätt blev det vitlöksbröd och kräftor (❤️), huvudrätt: dovhjortsstek, hasselbackspotatis och skysås, till efterrätt: färsk ananas stekt i smör och socker med vaniljglass till. Så himmelskt gott!
Vi satt och drack kaffe (jag:te) och pratade lika ivrigt om allt och ingenting som vanligt och sedan kom saknade Wille också. Vid tre körde vi hemåt!
Hela dagen igår var en riktig mysdag. Vaknade upp av att Arvid pillade mig i håret och för att sedan utbrista ”det har snöat!” Och bli superduperglad! Vi åt frukost i flera timmar, sedan kollade vi hockey.
Tittade på solsidan och sista avsnittet av Bron och efteråt somnade vi ❤️

20131125-104300.jpg

20131125-104314.jpg

20131125-104343.jpg

20131125-104406.jpg

Den här dagen började lite mindre bra än den igår. Vaknade upp med hemsk UVI. Så efter ett hemskt sjukhusbesök så har jag nu fått penicillin. Kan inte göra någonting för måste kissa var femte minut. Usch. Idag ska jag plugga medielagar.
Hoppas ni får en bättre dag än mig! Puss

Kommentera

