10:15

Godmorgon!

Igår var jag på en föreläsning om reportageskrivande med Per, som startade resetidningen Vagabond. Det var inspirerande och givande! Hela kvällen tittade jag på O.C och åt fruktsallad.
Nu har jag precis druckit te och ska jobba lite på mitt gymnasiearbete. Efter naturlektionen i eftermiddag ska jag hem till Adina med Michaela för att se på Känn ingen sorg igen, för att den har kommit ut på DVD. Wihu! Mys och så!

Ha en bra torsdag!

164866_1552262492160_1403098354_31304618_7584453_n

Idag är längtan efter Gran Canaria såhääääääääääääääääääääär stor. Speciellt när det regnar konstant och är grått. Snart är det bara en månad tills vi åker.

 

Kommentera

