TODAY

Idag har jag varit en snabbis och hälsat på min saknade klass! Det var mys och jag längtar tills jag är tillbaka. Efter det åkte jag hem och gjorde ett hemprov framför brasan. Sedan dess har jag varit ute på en liten promenad med Lina och nu väntar jag på min gos! Ska äta sallad, se på film och mysa! Wihu.
Imorgon ska jag till skolan igen och redovisa ett mediaarbete!
Hoppas ni haft en bra dag!
(Kan fortfarande inte förstå att jag fått brev av Håkan, dröm som gått i uppfyllelse!)

20131113-161309.jpg

20131113-161414.jpg
Här är en av mina tröjor som jag blev dökär i, från min favoritaffär Carlings!

Kommentera

