!

Idag hände något som jag aldrig i min vildaste fantasi kunde föreställa mig.
Jag var på väg till Lina som skulle köra mig till skolan och kollade posten samtidigt. Ett brev adresserat till mig från Universal Music. Tänkte att det var något från Bengans eller så, öppnar och ser att det är en bild på Håkan. Vänder på kortet och ser att det är HÅKAN SOM HAR SKRIVIT TILL MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN NI FÖRSTÅ DET? Det kan inte jag. Jag stod mitt på vägen i regnet och grät lyckotårar. Ringde mamma, pappa, Arvid och sedan stod jag visst i Linas hall och grät lite till. Jag kan fortfarande inte förstå, att min idol sedan jag var sex år, har tagit sig tid och skrivit till mig. Att han har ägnat en tanke på mig! Vill bara springa tusen varv runt jorden!
Det var min fina fina Adina som fixat det här åt mig. Världens finaste vän. ÄNGEL!

Kommer leva på det här så länge jag lever!

BY3TQEHCQAAChmv.jpg large

Kommentera

