BAD NEWS FROM PRETTY RED LIPS

Hej fina ni!
I fredags hade vi tjejmiddag hos Lina och åt asgod mat, kollade på Idol och mysigt. I lördags blev vi upphämtade av Arvid och Micke och begav oss till lkpg och mys och shopping! Jag hittade lite och förälskade mig i två tröjor som ni får se sen. Det gick helt okej med ryggen förutom efteråt då jag hade så jäkla ont. Men får väl skylla mig själv. Haha.
På kvällen åt Arvid och jag megagod mat och sedan åkte vi in till förfesten och sedan körde jag dom till pumpen. Vid halv två hämtade jag dom och sedan fick jag somna bredvid min favoritkille!
Igår var det farsdag och vi åt middag hos bästa farmor och farfar. Sedan hem och kolla solsidan och bron! Standard en söndag!
Puss

20131111-183827.jpg
Bästis ❤️

Kommentera

