DU KAN LÅTSAS SOM OM INGENTING

Jag brukar oftast kunna se det positiva med saker och ting, som att jag fortfarande kan göra lite i skolan även om jag kommer att ligga mycket efter.
Men som vanligt så finns det baksidor med mycket, och just att inte kunna följa med mina vänner på saker är en av baksidorna med att vara relativt nyopererad. På lördag ska alla jag känner ut. Det suger för jag är trött på att vara ensam och behöva avstå saker hela tiden. Att inte kunna vara med. Det gör mig så himla arg, för jag vill ju så gärna. Att krypa ihop i fosterställning i sängen och gråta lite, mycket. Himla skit.
Förlåt för omotiverade och grått inlägg. Men jag kan inte låtsas som att såna här känslor inte finns när de faktiskt gör det.

2 reaktioner på ”DU KAN LÅTSAS SOM OM INGENTING

  1. Sara Edlund skriver:

    Jag måste ärligt säga att jag verkligen beundrar dig. Du är i ett otroligt svårt läge som ingen, i alla fall inte jag kan förstå. De gånger jag har behövt avstå från träning och aktiviteter pga sjukdom eller skada har alltid varit otroligt jobbiga. Man känner sig sämre än andra, tråkig och blir bara arg och ledsen på sig själv. ”Varför just jag” liksom!? Jag vet helt ärligt inte om jag skulle orka kämpa på och vara så glad och positiv som du. Att du inte är mer deprimerad än vad du är tror jag hjälper dig mycket också. Att försöka se allt positivt är en gåva. Jag önskar dig bara all lycka och hoppas att fortsättningen kommer bli lättare än väntat. Du är otroligt stark, modig och en inspirationskälla, glöm inte det! Och tänk inte på vad du inte kan göra utan gör bara det du kan! För du kan så otroligt mycket trots att du just nu är fysiskt begränsad. Kämpa på som bara du kan, jag hejar på dig! Kramar i massor

    1. Alltså ❤️!!! Åh tack Sara för dina fina ord och din ärlighet, du lyste upp hela min morgon och troligtvis flera veckor framåt!
      Du har verkligen rätt i att man känner sig dålig och inte känner sig tillräcklig. Du är så fantastiskt fin Sara! Tack för alla dina ord, de värmer så mycket och de kommer jag leva på superlänge! Du ska veta hur tacksam jag är! Massa kramar till dig och tack igen <3 Och om jag lyckas att inspirera på något sätt så är jag så tacksam över att du tycker det!

Kommentera

