LITE LONDON TVÅ

IMG_4880
Vi bodde ju på ett lägenhetshotell och i vår lägenhet hade vi flera golv till tak-fönster så vi såg ut över vackra London.

IMG_4888
Här har vi varit ute och ätit på en pub. Vi drack massa engelsk öl och cider. Mysigaste grejen med typisk engelsk pub.

IMG_4899
En underground och busstation nästan vid vårt hotell. Det va lite knepigt med Londons bussystem, men efter ett tag lärde vi oss.

IMG_4910 IMG_4915 IMG_4918 IMG_4922 IMG_4932
Åkte buss till Big Ben. Ooade och aade till alla vackra byggnader.

IMG_4943 IMG_4956 IMG_4957
Sedan gick vi igenom en vacker park, påväg mot Piccadilly Circus och Hyde Park.

IMG_4965
En måstebild ju.

IMG_4972
Piccadilly Circus! Här köpte jag te i en jättemysig tebutik.

IMG_4979 IMG_4987
Här var vi lite vilsna och hade precis köpt lunch….

IMG_4991 IMG_5002
… som vi njöt av i gräset i Hyde Park. Sedan gick vi längst Oxford Street en sista gång innan vi tog bussen hem till hotellet för att gå och hitta bästa resturangen där de hade halva priset på drinkar. Den här dagen gick vi nog sammanlagt typ en mil. Och jag skojar inte!

Jag hade bara med mig systemkameran två dagar för jag inte orkade släpa runt på den. Men resten av dagarna har ni ju redan sett från min mobilkamera!

Kommentera

