Min helg

I fredags myste jag med Kristin. Vi åt färsk pasta med kräftstjärtar (mmmmmmmh) sedan tittade vi på idol och åt vår hemgjorda glass som också var asgod. Sedan somnade vi i Kristins eeeeenorma säng.

20131020-152348.jpg
I lördags började jag och Kristin vår dag med frukost framför svampbob och sedan låg vi i sängen och skrattade och hade oss fram till kl 1.
Sedan gjorde jag mig i ordning (så gott det går när man inte kan klä sig som man vill) och åkte till Arvid. Sedan bjöd Arvid mig på mat och vi åkte till Simon där vi umgicks med hela gänget! Kvällen avslutades hos världens bästa Lucas och Becca med godis och sjuan. Precis som det ska vara!

20131020-152655.jpg
Idag låg Arvid och jag och skedade och gosade i sängen ända till halv tolv. Men man är inte sugen på att göra annat när det är söndag och regnet vräker ner. Iallafall så är jag hemma nu och jag har nyss BADAT!!!!! Mitt ärr är relativt läkt så jag chansade och badade. Ni ska veta hur mycket jag längtat efter det! Nu ligger jag i min nybäddade säng och läser Little Bee. Ikväll kommer mannen i mitt liv och vi ska titta på solsidan och bron! Gossöndag!

Kommentera

