Questions

Jag vet inte om ni undrar något om operationen, det kan vara om vad som helst som rör ämnet, om allt innan och efter, om skolios eller vad som!
Så jag tänkte att om ni undrar något så kan ni fråga det ni undrar här så sammanställer jag det i ett inlägg ifall det trillar in ett par frågor.

Puss

IMG_2471

2 reaktioner på ”Questions

  1. Hej! Vad var de allra värsta och ”bästa” med operationen?
    Har du kommit typ vänner/ pojkvän närmare genom allt det här? Liksom fått bättre kontakt eller nåt sånt. :)
    Krya på dig och måste påpeka hur sjukt stark du är, otroligt!

    1. Hej! Tack för din fråga!
      Det värsta med operationen är nog all smärta, och alla saker jag missar pga. att jag inte kan göra dom. Som att gå i skolan t.ex. Det bästa måste ju vara att min rygg blev rakare och att det är en livserfarenhet. Jag ställdes på prov och jag klarade av det, jag växte i mig själv!
      Jag och min pojkvän och vänner var redan så närma man kan komma varandra egentligen. Jag har fått det bevisat för mig hur mycket de älskar och värdesätter mig. Men nu vet jag ju vilka som bryr sig om mig på riktigt, som har tänkt på mig, hälsat på mig och varit oroliga för mig. Så på det sättet har jag fått det bevisat för mig vilka som är mina vänner. Vilket flummigt svar det blev på den frågan men hoppas du förstår vad jag menar! Tack snälla du, det värmer otroligt mycket ska du veta!

Kommentera

