Yesterday

Igår var jag som sagt på 30årsfest för Arvids fina kusin Julia!
Jag hade på mig behå, en tight tröja och jeans för första gången. Och jag trivdes inte i det! Eller jo visst, det var kul att få känna sig fin. Men man känner sig ju inte så fin när man har ont hela tiden. Jag hade skitont pga behån för den tryckte mot operationsområdet. Wää. Men festen var så himla himla kul! Det var asgod mat och så var det så himla skönt och roligt att träffa Arvids goa släkt igen.

Natten var mindre rolig och Arvid sa att varje gång jag vände på mig så kved jag. Hela dagen har jag haft en sjuklig smärta. Men Arvid och jag har myst och jag sov en halvtimme på eftermiddagen och sen gjorde vi middag. Ryggbiff med potatisklyftor! Duktiga vi :)
Idag hämtade mamma mig som på den gamla goda tiden. Haha var så längesedan det hände, för Arvid har ju haft körkort i över ett och ett halvt år. Så nu sitter jag hemma i en tröja som luktar Arvid och tittar på Bron.

20131013-210545.jpg

20131013-210639.jpg
Såhär såg jag ut! Världens snyggaste man och kusinbarnet Ida!

Kommentera

