Addicted to you

Hej finisar!
Idag har jag haft lyxtid hos världens bästa Sussi! Det va så skönt och lyxigt att få bli ompysslad och nu har jag ny frisyr och ny hårfärg! Nu kan jag se något igen ;) Bild får ni kanske imorgon!
Sen var jag en sväng på skolan för att fotograferas för redaktionssidan till Frizon och fick kramas med Sofia! Dock satte det sina spår. Har så jäkla ont i ryggen nu :( Där skruvarna sitter. Det är för jag belastat ryggen för mycket idag. Och jag som hållit mig från morfinet i ett par dagar nu för att kunna få sova, så blir jag tvungen att ta det ikväll igen. Jäkla skit. Hatar bakslag.
Men ikväll ska vi på middag hos Tomas och Helen, ska bli mys och jag har saknat dom så mycket! De har världens skönaste soffa som jag kan vila i hehe. Så får jag pussa på Arvid också! Lyxfredag!
Stay positive! Puss

20131011-164244.jpg
Efterbild (fast ni ser inte färgen hehe) Sussi klippte jättemycket, förstår ni hur mycket mitt hår växt på den här tiden när jag inte gjort något med det? Crazy

Kommentera

