Ärret; oktober

20131009-185711.jpg

20131009-185740.jpg
Såhär ser mitt ärr ut just nu. Det är svårt att få en bra bild på det men jag ska försöka fota med systemkameran när jag är lite bättre.
Iallafall, det läker rätt bra. Det är under bröstet som det fortfarande inte är helt läkt och där det fortfarande kommer lite sårvätska. Snart får jag börja tejpa hela ärret! Wihu!

Annars så är jag väldigt öm runt ärret och i musklerna där under, men jag är så glad för att det läker rätt bra så jag snart kan börja tejpa hela ärret och snart få bada i badkaret! Ni ska veta hur mycket jag saknar det!

Kommentera

