Bilder från sjukhuset del två

 

 

 

 

 

 

IMG_5039

Fem/sex dagar efter operationen fick jag ta min första tugga ”mat”. Var hungrig men kunde bara ta två skedar yoghurt.

IMG_5042

Fredag och pappa, Hampus och Arvid kom för att stanna hela helgen. Här var mina smärtgenombrott som värst och jag mådde inte ett dugg bra men var SÅ glad över att de var där.

IMG_5047

Usch vad äckligt ju!

IMG_5050

Söndag och här ska de precis ta bort mitt dränage. Var lite nervös över att det skulle göra ont men mest såg jag fram emot att slippa den där och all smärta den bar med sig.

IMG_5054

MYS! Fast här mår jag inte alls bra. Hade så ont och här ser ni även min morfinpump som jag håller i handen. Man ser även hur framskjuten min axel är.

IMG_5063

En liten del av ärret där det är som snyggast! Plus hålet rakt in i kroppen där dränaget satt.

IMG_5066

Två dagar innan jag fick åka hem fick jag ha på mig mina egna kläder för första gången! Då var dränaget och kateterna och nästan allting borta!

Kommentera

