Handen i fickan fast jag bryr mig

…. Är namnet på Veronica Maggios nya album för er som missat det, är HUR bra som helst och plus är ju att Håkan är med på den bästa låten av alla!

Ikväll ska jag duscha och ha ansiktsmask äta god mat :) är värsta grejen när jag ska duscha typ, för det krävs så mycket engagemang typ haha.
Imorgon ska jag hem till Arvid på middag med hela familjen och Ludde och Camilla! Saknat dom massor så det ska bli superkul! Det ska också bli kul att ha på sig något annat än mjukisbyxor och munktröja. Fast jag får istället ha träningsbyxor och en skjorta. Men det är lite finare iallafall :( haha.
Påtal om att vara fin så ska jag klippa mig och tona håret nästa fredag. Det ska bli så jäkla skönt och välbehövligt. Då ryker luggen också!
Är lite orolig för hur det ska gå att sitta så länge men jag får ladda upp med smärtstillande för nu orkar jag inte med min lugg mer, jag ser inget för att den är så lång :( och det ska bli skönt att bli lite ompysslad och att få känna sig fin!

20131004-173612.jpg
Såhär lång är luggen nu, det ja ske är svårt att se, men den går typ två cm under ögat :)))

Kommentera

