Another love

Hej finisar.
Igår avslutade jag kvällen i min nybäddade säng tillsammans med Två steg från Håkan och Kristin i telefon <3

Idag har jag inte gjort mycket alls, tittat på Efter tio och läst nya numret av Fotosidan. Har varit så himla trött och haft så himla ont. Nu gör det så himla ont i lungan och i revbenen på den sidan de opererade. Men mamma skjutsade upp mig till Lina (älskar miljöombyte haha) och vi började titta på serien Under the dome.
Nu har jag pratat med min favoritkille och ska snart äta spaghetti och köttfärssås. Det är fint.

Snart ska jag lägga in bilderna från systemkameran från sjukhuset också! Hoppas ni har en så fin kväll som ni bara kan!

f3c3680d20a75c29c5f278cc3a1e276e
Där i mörkret är Arvid och jag!

Kommentera

