Sympatier från fel håll.

Inatt är första gången jag sovit mer än fem timmar och vet ni hur skönt det var? Det berodde nog på att jag tog min abstinensmedicin. Så den hjälpte och det var ju bra.

Ikväll har jag hjälpt pappa med några texter och nu ligger jag och kollar på videoklipp från min första Håkankonsert. Åh. Gråter lika mycket varje gång jag lyssnar på Nu kan du få mig så lätt. Vare sig det är på konserter, i min iPod eller någon annanstans. Det finns ingen låt som rör upp så mycket känslor i mig som den gör.

Just nu längtar jag till den 18:e december. Då ska jag än en gång få vara på ett av ställena jag tycker bäst om, dansandes, skrikandes, gråtandes, skrattandes och sjungandes till personen som räddat mig så många gånger.

TACK SÅ HÅKAN FÖR ALLT DU GJORT/GÖR FÖR MIG. Du är världsbäst och jag älskar dig.

79d1f9bf0064cb0d3eb1ac3d31c8d0bd

 

 

Kommentera

