Vem som helst blues

Gissa vem som sov två timmar inatt? Jooo, jag! Så himla trött på det här. När jag vaknar på natten så går min hjärna på högvarv, jag tänker i 500 km/h och så förutsätter det tills jag går upp. Så när jag väl går upp har jag jätteont i huvudet för det är typ överarbetat. Mamma säger att det är abstinens efter morfinet. Så jag hoppas att min kropp snart börjar fatta att jag inte kommer gå på morfin i hela mitt liv.
Jag vaknade kl. ett inatt och kunde inte somna om. Så vid sex när Arvids alarm ringde tog jag mig upp och gjorde frukost åt Arvid. Sedan gosade vi lite innan han pussade mig hejdå.
På förmiddagen kollade jag på min första lektion och det var fint att se min klass igen! Dock blev jag så trött av att bara titta och anteckna. Så just nu känns skolan så långt borta :(

Annars idag är det sisådär med mig. Ont i hela operationsområdet och i lungan. Kan knappt andas utan att det värker och sticker. Men vad jag låter negativ nu, men allt är inte så enkelt hela tiden och det är jobbigt att ha så ont att man inte kan göra annat än att ligga still. Och jag har ju lovat er att berätta om bakslagen också! Men det kommer bättre dagar!
Till något positivt! Idag fick jag ett kryapådigkort och ett presentkort på LaClasse av min fantastiska gmoster och gmorbor, och mina fantastiska gkusiner (tror jag det blir, mina sysslingars mammor). Det gjorde verkligen hela min dag och jag blev så varm i hjärtat! Saknar dom massor.

Igårkväll tittade jag och Arvid på American History X och den var så.jäkla.bra! Om ni inte sett den så se den!
Förlåt för ett väldigt långt inlägg!

20131001-165916.jpg
Så får ni en bild som gör mig glad, för att pigga upp inlägget lite!

2 reaktioner på ”Vem som helst blues

Kommentera

