Tired of being tired.

Jag är så är så trött på att vara trött. Jag kan inte sova på nätterna, och om jag väl somnar så vaknar jag flera gånger och kommer aldrig till ro igen. När jag vaknar på mornarna känns det som att jag suttit uppe hela natten. Det har varit såhär i ca 1-2 veckor nu.
Jag tror att det beror på att jag trappar ner på morfinet vilket sätter min kropp i obalans. Samtidigt som jag har väldigt ont i ryggen och kan inte ligga på ena sidan för länge. Jag har fått medicin mot abstinensen man får när man tagit morfin länge. Så jag ska börja ta det nu och se om det blir bättre. Hoppas verkligen det, för jag är sååååå trött på att inte få sova på nätterna. Jag som brukar sova 8-9 timmar på vardagarna sover nu kanske 5 timmar.

20130930-093613.jpg

Kommentera

