Flapper girl

Hej gosar!

Idag har jag suttit i vår nya fina soffa och lyssnat på bra musik och gosat med Fannybanny. Någon har frågat om min höstlista jag skrivit om och här är den: Parachutes, det här är den jag lyssnar mest på för tillfället. Här är även de två andra jag har: Autumn och fix you.
Sen har jag varit med Lina, vi myste och tittade på nya avsnitten av New Girl.
Förut kom Arvid förbi en sväng och pussades med mig, gos <3 och ikväll har jag ätit krabba och lax till middag. Det är det bästa!
Ville mest säga hej!
Puss

IMG_4026

Oredigerad favoritbild på Fanny på Älö sen i somras!

 

2 reaktioner på ”Flapper girl

Kommentera

