Dag åtta

Ingen större förändring idag. Jag kunde fortfarande inte få i mig mycket mat och jag hade fortfarande ont i lungan när jag andades. Fortfarande lättad över att lungdränaget var borta.
Jag fick stå och gå omkring lite i rummet idag utan gåstolen. Det gick ganska bra förutom att jag var väldigt yr och hade nästan glömt bort hur man gick! Det svåra var att gå såklart och med min kateter som gjorde det hela lite svårare ändå.

På eftermiddagen kom min barndomskompis Jakob och hälsade på mig och hade med en skål full med godsaker! Han stannade länge och det var så roligt att ses igen.
Senare kom bästa Vici och Calle och det var så mysigt att träffa dom igen. Speciellt att få krama min gosvici som jag saknat så jag nästan dött!

Kommentera

