Dag ett

Ikväll är alltså min första kväll på sjukhuset. Ikväll ska jag som sagt ta prover, duscha två gånger med bakteriedödande medel, få lavemang, fasta och förhoppningsvis kunna sova ett par timmar.
Imorgon sövs jag klockan 08.00, operationen tar ca 4-5 timmar och sedan kommer jag ligga på uppvaket i ett dygn.
Som ni förstår så kommer det ta ett tag innan jag tittar in här igen. Men när jag väl gör det och mår bra så lovar jag att berätta allting för er.
Massa pussar och kramar ❤

Kommentera

