Du är snart där

Igår: igår blev jag omkramad tusen gånger och fick fantastiska saker av mina fantastiska vänner. Vad i hela världen har jag gjort för att förtjäna er? Vill bara krama om er hela bunten och säga hur mycket jag tycker om er. Tack för att jag får vara en del av er och för allt ni gjort för mig <3
Senare igår: världens bästa Arvid lagade middag till mig och sedan åkte vi in och tittade på Snabba Cash Livet Delux på bio med Ludde och Camilla. När vi kom hem runt elva gick vi en sväng med Fanny i (höst)mörkret. Somnade tryggt i Arvids famn.

Idag: Idag har Arvid namnsdag så jag gick upp och gjorde frukost på sängen och väckte honom med. Sedan låg vi kvar i sängen och gosade ända till halv 11. Idag vankas det kalas för Hampus!

20130702-152716.jpg

How much I love you <3

Kommentera

