Counting stars.

Hej på er!
Vad jobbigt det är att pussa Arvid hejdå på morgonen när han ska till jobbet. Blir så tomt och ensamt då.
Idag har jag iallafall varit hemma från skolan pga. nacke och min förkylning. Vet inte om jag nämnt det här förut men operationen blir ju inte av om man är förkyld, har ont i halsen eller är snuvig. Så jag får vara försiktig den här veckan för mitt psyke klarar nog inte av att operationen blir uppskjuten.
Jag har bara sett på film och tagit det lugnt iallafall.
Mamma kommer snart och hämtar mig och vi ska åka på möte i skolan med mina lärare och rektorerna och fixa det sista innan jag blir borta.
Bara en vecka kvar tills operationen idag
Hoppas ni har en fin måndag!

20130826-141419.jpg
Jag i fredags!

Kommentera

