Arvid.

Jag älskar hur du och jag är tillsammans.
Hur vi alltid sover tätt intill varandra på ena sidan av sängen även fast vi har en hel dubbelsäng att sova i.
Hur jag ligger i din grop vid nyckelbenet och du tar i mitt hår och borstar det med dina händer.
Hur roligt vi har tillsammans och skrattar tills vi kiknar.
Hur enkelt och självklart allt känns när vi är tillsammans.

Jag älskar hur du är.
Hur genomsnäll, hjälpsam, kunnig och godhjärtad du är.
Hur du alltid sätter ditt bästa för mig.
Hur du alltid får mig att skratta även om jag är arg, sur eller ledsen.
Hur du tittar på mig när jag nyss vaknat och säger att jag är så himla vacker.
Hur du pussar mig över hela mitt ansikte och ditt skäggstubb kittlar mig så jag fnissar.

Jag älskar hur jag är när jag är med dig.
Hur trygg jag känner mig tillsammans med dig.
Hur jag känner mig som en prinsessa och den mest speciella tjejen i världen.
Hur jag kan prata med dig om precis allting i hela i universum.
Hur jag kan vara precis som jag vill med dig.
Hur jag skulle göra allting för dig.

Jag älskar oss. Jag älskar dig. Så himla mycket.

Kommentera

