England

Blev typ sjuk igår och fick feber…. Bra tur ju? Är hemma och vilar idag och hoppas jag blir bättre!

För er som missat det så åker Arvid och jag till London imorgon bitti. Jag fick det alltså i födelsedagspresent av Arvid och hans familj. Jag vet… Vad har jag gjort för att förtjäna dessa människor? ❤
Arvid och jag åker upp till Stockholm efter Arvid slutat jobba, sen sover vi på hotell där en natt eftersom planet lyfter vid 07.00 och man ska va där två timmar innan så det kändes lite väl ambitiöst att sätta sig i bilen inatt. Haha!
Ska bli så jäkla skönt att komma iväg, se nya saker och upptäcka en hel ny stad. Speciellt med min kärlek. Gud vad jag älskar dig ❤
Vi kommer hem sent på måndagskväll, så lär väl se ut som en levande död i skolan dagen efter. Men vad jag längtat efter det här och som jag sa så ska det bli så jäkla skönt, och fantastiskt roligt!
Puss på er!

20130815-083944.jpg
Det kommer alltid vara du ❤ min soulmate.

Kommentera

