Leaving on the 5th

Torsdag: fick massa inspiration och lärde mig så mycket på kursen. En av de bästa födelsedagspresenterna! Umgicks med Lina resten av kvällen och åt kvällsfika med familjen och såg på film, mys :)
Fredag: köpte nya svarta jeans, en prickig tröja och ny kalender med mammi. Träffade min solstråle Sofia och va så glad och lycklig ❤ åkte hem och svirade om för middag hos Arvid. Satt ute och pratade hela kvällen och sedan skulle Arvid och jag bada och det blev översvämning i hela badrummet!

20130812-094345.jpg
Love you!

Lördag: jobb för min del och sedan kalas för Klara som fyllt år! Myskväll!

20130812-094545.jpg
Finis ❤

Söndag: också jobb och sedan vidare till farmor på kalas ❤ väl hemma sprang jag 5 km + rumpa och mage och kände mest efteråt att fan vad jag kommer sakna träningen.
Arvid kom och vi planerade inför London. Vi åker om 3(!!!) dagar! Så himla amazing!

20130812-094904.jpg

Idag ska jag vila och träffa Kristin! Puss på er!

Kommentera

