Burning love.

Igår jobbade jag hela dagen, åkte och åt vinbär och smultron med Lina och sen hem och pussade på min man!
Idag har jag jobbat också och nu ligger jag i Arvids säng helt utslagen, har gjort det i en timme nu hehe.
Ikväll ska jag ut och springa och laga mat. Ska försöka få med Arvid ut också!
Och vet ni? Nu är Londonresan bokad, ser fram emot det så mycket. ❤

20130715-154132.jpg

20130715-154141.jpg
Jag och bästa mamma, och jag och världens finaste hund/min bästa vän. Saknar dig <3

Kommentera

