Caligula.

Igår kväll efter en åtta timmars lång arbetsdag styrde jag och min saknade bästis bilen mot Vis. Jag skulle titta på Plura och Hästpojken. Dock så blev det inget med Hästpojken för de spelade för sent och Lina skulle upp och jobba tidigt. Men Plura va lika bra som väntat ❤ lina och jag hade mysigaste kvällen och som jag saknat henne :( somnade hos lina till Spiderman 2.
Nu är jag hemma och ska ge mig ut på en springtur/powerwalk i mina nya skor! Sedan ska jag åka in och pussa och krama Arvid hejdå för en helg på Öland, lille Arvid ❤ sen blir det lunch hos farmor och farfar!
Hörs senare!
Puss

20130712-092542.jpg

20130712-092552.jpg

Kommentera

