2 JULI

Imorse åkte Hampus och jag in och spelade en timmes tennis i källängen. Sjukt kul och helt fantastiskt hur duktig Hampus är! Vet inte hur många gånger jag sa oj när bollen inte kom dit jag ville haha!

Direkt när vi kom hem gav vi oss ut på en 3 km springtur, där det var en sjö, så då simmade vi och sedan powerwalkade vi samma väg tillbaka, så 6 km allt som allt.
Sen dess har jag förberett lite tills ikväll. Arvid vet ingenting mer än att jag ska hämta honom kl. 5. Hihi bus.
Nu ska jag titta klart PLLavsnittet och sedan göra mig i ordning!
Puss på er!

20130702-152716.jpg
Mysbild i repris!

2 reaktioner på ”2 JULI

  1. camilla.furuskar@live.se skriver:

    Tagit del av din fantastiska blogg, min dotter genomgick steloperation 26/12 och det går extremer långsamt fram, myrsteg… Hon är femton och har fortfarande bara så mycket ont. Ingen större effekt av morin…höga doser… Vi kör på. Din historia är inspirerade tycker jag, tack för att du delar med dig 🍀

    1. Först och främst; stort tack för att fina ord! Det värmer otroligt mycket. Jag hoppas att både du och din dotter kan läsa här på bloggen och kanske få lite hjälp med hjälp av mina erfarenheter. Blev så glad av de fina orden.
      Jag hoppas innerligt att din dotter mår bättre och bättre, för även om det känns tufft just nu så blir det lite bättre ju mer tiden går.
      P.S jag saknade någon att prata med som varit/var i samma situation som jag när jag opererade mig, så om hon/du vill prata så får ni gärna mejla mig på eligus956@gmail.com
      Hoppas det ändå är bra med er trots omständigheterna!

Kommentera

