Oj, ett inlägg jag skrev i fredags publicerades idag visst!

Jag har haft en supermysig helg med min Arvid. Vi har hunnit med två konfirmationer, Infivekonsert, mässhallarna, myskväll på Statt och massa annat mysigt.
Pussades hejdå med Arvid tidigt innan han skulle till jobbet. Sen dess har jag läst ut Små citroner gula och legat ute i solen. Skönt att vara ledig dagar som dessa! Vill verkligen inte börja jobba nästa vecka :( men innan det ska jag till Danmark en långweekend.
Ikväll ska jag umgås med Lina och ta en pw!
Hoppas allt är bra med er!

20130701-122920.jpg

20130701-122931.jpg

20130701-122938.jpg

Kommentera

