Skolavslutning 2013

Idag var det svårt att komma upp med tanke på att vi kom hem efter två. Myste med älskling innan vi gick upp.
Hade mys med klassen, såg på Sune i Grekland och åt glass och kakor.
Väl i kyrkan lyssnade vi på finsång av vår alldeles egna Victoria. Och vet ni? Jag fick stipendie för utmärkande studieprestation. Jag blev så chockad när de ropade upp mitt namn. Och otroligt superglad. Kan till och med vara lite stolt över mig själv och vad jag presterat. Känns fantastiskt! Och alla ”det är du värd” efteråt värmer så mycket ❤
Efteråt åt vi mat på kinan med bäste klassen!
När jag kom hem stupade jag i säng och sov i ca 1-2 timmar.
Ikväll ska jag mysa och dricka cider med världens bästa brudar.
Och nu ar jag fått sommarlov, mitt sista sommarlov någonsin!

Har inga bilder på varken mig eller mina vänner med det får ni senare ❤

Kommentera

