Uppochner

Inom de senaste 24 timmarna har jag suttit i en bil och gråtit, dunkat huvudet i nackstödet och med händerna i håret. Brutit ihop och torkat tårar, mascara och snörvlat och börjat tjuta när någon ser/hör att något är fel. Hellre legat inne under ett täcke än att vara ute i solen.

Är inte mig själv, är utochin, uppochner, bakochfram och fel. När ska man kunna erkänna för sig själv att man mår dåligt och är rädd?  En vecka innan operationen? Två dagar innan? Eller efteråt?

Det här tar sönder mig och fungerar inte längre. Blä.

Tack alla fantastiska människor som hjälper mig. Min pojkvän, mina vänner och min familj.

2 reaktioner på ”Uppochner

Kommentera

