Andra juni.

Goddag på er! Igår eftermiddag började jag känna mig lite krasslig. Måste vara alla spänningar som släpper efter den här händelserika månaden. Maj det här året har varit så himla fantastisk, det har hänt så mycket att jag knappt har hunnit andas.
Men igår låg jag inne och läste hela dagen. Åt grekisk sallad med Hampus och somnade runt halv elva någon gång.
Idag vaknade jag efter ca 11 timmars sömn med nackspärr. Oskönt. Låg och läste ett bra tag igen. Läsa är bland det bästa som finns! Annars idag har jag tagit det lugnt eftersom jag inte är helt kry. Varit ute och fotat lite och hälsat på fåren. Har verkligen behövt det här, för har inte varit en lugn stund på hela maj!
Ikväll ska jag äta grillat och pussa på min underbara pojkvän!

20130602-123157.jpg
World’s greatest ❤

Kommentera

