VM-guld och fullspäckad vecka.

Sverige tog VM-guld, hur amazing är inte det?!?!?!

Vaknade bredvid min solstråle imorse, hur trötta som helst. Skulle kunna ha stannat i sängen hela dagen men vi pallrade oss upp och har överlevt skoldagen.
Sen jag kom hem har jag pluggat körkort och snart ska jag ut och övningsköra, ikväll ska jag fortsätta plugga, lyssna på Bon Iver (too long ago) och ta en promenad med Lina.

Mycket som händer denna vecka, Jonas, Arvids pappa fyller på onsdag, balträning på både torsdag och fredag. Fredag födelsedagsmiddag för Martin, senare öltältet och titta på Marre som spelar och lördag: BAAAAAAL. Samt söndag då min bästa och finaste lillebror konfirmeras.

Kommentera

