17.17

Hej hallå igen!
Hoppas ni har tagit vara på den här fina dagen! Det har jag gjort!
Var ute på en 1 och en halv timmes pw med världens bästa vän i solen. Så välbehövligt och så skönt. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och senare ska jag äta fisk och skaldjur med min saknade familj. Går kanske upp till Lina sen för lite mer bästistid och New Girl.
Förresten, har blivit sjukt röd idag. Har dessutom fått solprickar som kliar. Får det om jag varit för mycket i solen men det går över när man smörjer in det! Härligt med färg, och härligt med denna värme!

20130505-171521.jpg
Ser dock mest bara röd ut på armarna, men ser lite ut som en kräfta på hela kroppen!

Kommentera

