Godmorgon!
Jag är så himla nöjd och genomlycklig, från små lyckorus hela tiden och vill bara krama alla jag tycker om!

Igår slutade vi extra tidigt och då åkte Arvid och jag hem och solade. Så himla skööööönt. Åt tacos på kvällen och innan vi kröp ner för att sova gick vi en liten promenad med Fanny.
Vaknade en timme förtidigt och har legat och gosat med Arvid sen dess, finns faktiskt inget mysigare än när han kryper tätttätt intill, håller om mig och snuffsar och pussar mig i nacken ❤
Kl. Nio hämtar vi upp Lucas och Becca och rör oss vidare mot Linköping, shopping, god mat, sol och fantastiska personer. Hur bra sätt att spendera lördagen på?
Hoppas ni får en asbra lördag ni också!
Puss

20130504-073808.jpg
Igår!

20130504-073840.jpg
Senare igår!

Kommentera

